Expresverzending Wacht minder, speel meer

Hoe kunnen we helpen?

Als het afleveradres in het VK of de Europese Unie is, hoeft u zich geen zorgen te maken, want u wordt geen douanerechten of invoerkosten in rekening gebracht. Onze internationale klanten buiten deze landen moeten zich ervan bewust zijn dat de prijzen op onze website geen douanekosten omvatten. Deze variëren afhankelijk van het land en bij bepaalde gelegenheden moet u deze extra kosten mogelijk dekken wanneer u uw bestelling ontvangt.
Alle verzendopties en -kosten worden duid elijk weergegeven in uw winkelmandje, zodat u de methode kunt kiezen die u verkiest. De meerderheid van onze producten kan worden verzonden met standaard, express, volgende dag en getimede leveringsopties. Zelfs met locaties of producten waar verzending de volgende dag niet beschikbaar is, kunnen we nog steeds garanderen dat alle bestellingen dezelfde dag worden verwerkt, zodat we uw verzendtijden tot een absoluut minimum kunnen beperken.
Een volledige lijst van beschikbare verzendbestemmingen wordt weergegeven in uw winkelmandje voordat u de betaling bevestigt, maar om het samen te vatten, u noemt het, wij kunnen erheen verzenden (met een of twee uitzonderingen!).
Neem contact op met ons fantastische klantenserviceteam en we kunnen uitzoeken wat er mis is gegaan met uw oorspronkelijke bestelling, welke artikelen u mist en alles wat u nodig heeft om uw bestelling te voltooien naar u opsturen. Het zou geweldig zijn als u uw bestelnummer bij de hand heeft wanneer u contact opneemt, maar geen zorgen als dat niet het geval is, we kunnen het regelen.
Neem onmiddellijk contact op met ons behulpzame klantenserviceteam en we zullen tot de bodem van het probleem komen. Idealiter, als u uw bestelnummer bij de hand heeft, zal dat het proces sneller en eenvoudiger voor ons maken, maar maak u geen zorgen als u het niet kunt vinden. We zullen graag de juiste artikelen naar u toe sturen en u adviseren over wat u met de ontvangen goederen moet doen.
Soms komen de best gelegde plannen niet helemaal samen en zelfs als u een specifiek verzendtijdslot heeft, kunnen er gelegenheden zijn waarbij uw bestelling vertraagd is. Het gebruik van het traceernummer dat in uw verzendingsbevestigingse-mail is verstrekt, is altijd een goed beginpunt, aangezien er mogelijk een verklaring op de website van de koerier staat. Zo niet, neem dan gewoon contact met ons op en we zullen wat onderzoek voor u doen!
We weten dat er gelegenheden zullen zijn waarbij het niet mogelijk is voor u om persoonlijk voor uw bestelling te tekenen. Wanneer dat gebeurt, zal onze koerier een klein afhaalkaartje achterlaten met duidelijke instructies over hoe u uw pakket opnieuw verzonden kunt krijgen of hoe u het kunt ophalen bij een lokaal depot.
Veel van onze koeriers kunnen een handtekening vereisen om uw bestelling succesvol af te leveren, daarom raden we aan (waar mogelijk) uw artikelen te laten bezorgen op een plaats waar u weet dat er iemand aanwezig zal zijn om ze te ontvangen - of dat nu uw thuisadres is, bij een betrouwbare buur of op uw werkplek. De volgende koeriers kunnen een handtekening vereisen: FedEx, Landmark, Yodel, UPS, DHL, Hermes, Parcelforce & Tuffnells. De volgende koeriers vereisen geen handtekening: Royal Mail. U kunt zien welke koerier uw bestelling zal leveren door de traceerlinks te controleren die zijn opgenomen in uw verzendbevestigingse-mail. Zonder handtekening kan de koerier mogelijk uw bestelling niet succesvol afleveren.
Zodra uw bestelling vanuit ons magazijn is verzonden en onderweg is naar u, ontvangt u een e-mailupdate inclusief volledige traceergegevens, zodat u de voortgang op de website van de relevante koerier kunt controleren. U kunt dit ook doen door snel in te loggen op uw account op onze website. Als u problemen ondervindt met het volgen van uw bestelling of leveringsinstructies wilt geven, neem dan contact op met ons klantenserviceteam en we zullen ons best doen om te helpen. Neem anders rechtstreeks contact op met de koerier.
FedEx, Landmark, Yodel, UPS, DHL, Hermes, Parcelforce, Tuffnells & Royal Mail zijn slechts enkele van de koeriers die we gebruiken om items vanuit ons magazijn naar uw deur te verzenden. Dankzij onze goede banden met alle grote vervoerders kunnen we een beroep doen op een uitgebreid assortiment koeriers, wat u de breedst mogelijke keuze aan leveringsopties biedt en ons in staat stelt uw bestelling op de meest kosteneffectieve en tijdige manier te leveren.

Onze Prijzen

The Sunday Hundred Award Logo
The Lloyds Bank British Business Excellence Award Logo
The Sunday Times BDO Profit Track 100 Award Logo
Great British Entrepreneur Awards 2022 Award Logo
Growth Index 2022 Award Logo
Terug naar boven