De meerderheid van de producten op onze website heeft een garantie van 6 maanden, die fabricagefouten dekt. In het geval dat een artikel een defect ontwikkelt of bij levering defect blijkt te zijn, neem dan contact op met ons Klantenzorgteam met afbeeldingen van het defect, waarbij je het probleem volledig detailleert, zodat we zo snel mogelijk een oplossing voor je kunnen vinden.
Zodra je ons checkout-proces hebt voltooid, ontvang je automatisch een e-mail met de bevestiging van je bestelling met alle belangrijke details over je aankoop, inclusief je unieke bestelnummer dat je bij de hand moet houden voor het geval je contact met ons moet opnemen over iets. Let op, je krijgt geen trackinginformatie over je bestelling in deze e-mail - je ontvangt een apart bericht zodra je artikelen vanuit ons magazijn zijn verzonden.
Helemaal niet. Dus als je bijvoorbeeld wilt dat je bestelling naar een werkadres wordt verzonden in plaats van naar je huis, voer dan die relevante details in tijdens het checkout-proces.
Neem onmiddellijk contact op met ons behulpzame klantenserviceteam en we zullen tot de bodem van het probleem komen. Idealiter, als u uw bestelnummer bij de hand heeft, zal dat het proces sneller en eenvoudiger voor ons maken, maar maak u geen zorgen als u het niet kunt vinden. We zullen graag de juiste artikelen naar u toe sturen en u adviseren over wat u met de ontvangen goederen moet doen.
Neem contact op met ons fantastische klantenserviceteam en we kunnen uitzoeken wat er mis is gegaan met uw oorspronkelijke bestelling, welke artikelen u mist en alles wat u nodig heeft om uw bestelling te voltooien naar u opsturen. Het zou geweldig zijn als u uw bestelnummer bij de hand heeft wanneer u contact opneemt, maar geen zorgen als dat niet het geval is, we kunnen het regelen.